MKs Kommandør ansøgning

134 views

IRL Navn: Mads Ingame Navn:R Sanchez Alder: 14 Hvilken regiment: ARC=recon

Hvorfor lige Kommandør?  
fordi jeg ville sige at jeg kan finde ude af at var hård men også god mod mine mand og vis de ikke tager det alvorlig så ville jeg smid dem ude hvis det sker flere gang og jeg tager min stilling meget alvorlig og så kan vi også få nogen flere regimente igang og jeg er mener slev at jeg kan hurtig finde ude af hvad min troopers er gode til

Hvad er dine planer med det her regiment 
mine planer er at få dem i toppen ville se om jeg kan finde de best til jobbet og finde forsekillge ting  mine troopers kan lave fkes medic,arf,pilot osv, men slev som jeg Kømmandør ville jeg ikke hæve mig over di ander nej jeg ville se om jeg kan blive noget mere får mine trooper en de er tryk ved og kan spørger om alt slev i OOC vis de har burge få det og jeg ville hjælpe dem så meget jeg kan

Hvorfor dig?
fordi jeg er en god person og kan tag RP alvorligt vis jeg ville og ja jeg ved godt jeg ikke har taget det så alvorligt her for tiden men hvad ikke andet og laver så det kan måske også give mig et motiver til at komme ind

Hvor længe har du spillet på serveren?
ved det ikke helt

Andet Information om dig som du syntes er vigtigt at vide? ja at jeg har ligt svært med at stav så nå jeg får måneds opgave for så ved jeg ikke vår meget jeg kan komme ind og om hverdag er det nok heller ikke helt sikker det er 3 timer om dag for jeg ville også spille ander spil og jeg går også til pakour om torsdag og ja jeg bed godt at jeg ikke overholdet det med ord men hvad ellers skylde jeg så skrive om som er sande

håber i kan lige den

+Rep du er ret aktiv

Oskar er en abe (:
Hej Mads/R Sanchez jeg kan se du har ansøgt og jeg syntes det lyder som en fin ide. Du siger du ikke har lavet så meget rp? Alle de gange, jeg har været rundt med dig har du lavet rigtig god rp, syntes jeg og jeg tror du ville kunne blive en god Kommandør. Du virker som en flink fyr de gange jeg har mødt dig, og du virker som en der virkelig vil være Kommandør, ikke en eller anden dude der har spillet 30 min og vil være Kommandør fordi han keder sig. Jeg syntes at du har været god til at lave rp situationer da vi havde rp sammen. Held og Lykke

+rep

Senior Moderator ~ J Petersen

=14pxDin Ansøgning er Kommet På =21pxHOLD =14pxDa den ikke Opfylder kravene med Mindst antal ord. Fin ansøgning ellers men næste gang fokusere på det sidste finish du har til den 12-01-2018 eller vil den blive avslået
=14px- Hilsen DC Staff Team

MartinPol
    Ejer
Nu spørger jeg bare lige hvorfor krav med 100,150 ord når man ikke kan skrive mere om det

LoL Ja..........

Kære Mark din ansøgning er accepteret du vil nu gå vidre til din mundtlig ansøgning få dig en tid hos ejerens assistent

Kærligste hilsner DC Staff team

MartinPol
    Ejer
Reply